reklama

Zala lieta Business Class

V poslednej dobe musím skoro každý týždeň lietať do Bruselu. A pred tým som ani netušil, že vo štvrtkovom lietadle na ceste domov stretnem vždy nejakú politickú pseudo celebritu. Asi pred dvom týždňami som išiel tým istým lietadlom Dzurindu a akurát včera som išiel v jednom lietadle hneď s tromi - Boris Zala (SMER), Irenou Belohorskou (HZDS), tá tretia typujem, že bola Anna Záborská (KDH), ale na sto percent to podla tej fotky čo som vygooglil neviem povedať.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (89)

Je prinajmenšom zaujímavé, že všetci vyššie menovaný, až na jedného lietaju Economy. Jediný Mr. Zala lieta za business class. Nie som expert na preplácanie výdavkov, takže neviem, či im to prepláca Európsky parlament, alebo, či dostávajú paušálne náhrady, ale je vtipné, že predstaviteľ strany, ktorej predseda sa bije do pŕs ako bude šetriť a minister financií tej istej strany dokázal predstierať vyše pol roka, že žiadna kríza neexistuje a na štátny rozpočet to nemá vplyv, tak práve člen tejto strany lieta toj najdrahšou formou.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Urobil som jednoduchý test išiel som na stránku Brussels Airlines a provnal som si, čo by ma stáli spiatočné letenky v jednotlivých triedach.

20.7. - Pondelok - Cena letenky ranného letu Viedeň -> Brusel

Economy = 126 €

Business = 350 €


24.7. - Piatok - Cena letenky večerného letu Brusel -> Viedeň

Economy = 63 €

Business = 350 €

Celkový rozdiel na jeden spiatočný let = 511 € !!!

Mňa toto len štve z toho dôvodu, že ako daňový poplatník platím dane, čo nieje nejaká abstraktná forma vyfabrikovanej hodnoty. Pán Zala, ja na vašu letenku musím poctivo makať. Asi povieťe, že dostávate z Európskeho parlamentu paušál, možno to tak je, ale ja sa vám na ten paušál musím poskladať. Možno vám to zaplatila strana SMER, ale na to som sa zas len ja musel poskladať, keďže dostávate peniaze do strany z mojich daní. Ak ste si to platili zo svojho vačku, tak všetka česť a máte u mňa jedno velké sorry a flašu vína.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

No a na záver. Pán počiatek typujem, že nám do pár mesiacov dvihnete dane, tak aspoň budem vedieť dôvod. Fakt diky.

Občan Peter.

Peter Sarkocy

Peter Sarkocy

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  83x

Taký normálny pracujúci. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu