reklama

Moje smutné povolebné ráno

Slovensko sa prebudilo do smutného sychravého rána. Ešte včera bolo pekne, ešte včera, keď som išiel voliť tak tam bola nádej na niečo normálne, ešte včera keď som išiel spať tak predbežne vysledky dávali akú takú šancu pravicovému zlepencu. Ale ráno je iné, ponúrne, sychravé a pritom veľmi jasné.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (12)

Už vidím ako ma Mr. Fico vyhlási za milionára a zaradí ma do rovnakej príjmovej katégorie so Širokým, Kolárom a Hatinom a Kmotríkom. To je jedno že budem musiet živiť z jedného platu 3 deti, 1 ženu, 1 psa, 2 hypotéky a 1 jeden stavebný úver. Jednoducho nás zdaní nejakou 27% danou a bude. Jednoducho použije moj II. pilier jak bankomat (pip-pip vrrrrrrrrrrr) na jeho znovuzvolenie. A je mi úplne jedno, že vyhral súd s Trendom a vraj nie je zlodej budúcich dôchodkov. No pre mňa je! A bude ním zase. To by v tom bol čert, aby sa neinšipiroval Orbánom.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Som zvedavy akú má ujo Fico taktiku ohľadom rokovania o koalicii, ci sa bude tváriť, že chcel ale ich podmienky su nereálne a ľudia mu vlastne dali mandát a on za to ani nemože, že to ľudia chceli. Alebo či pôjde do koalicie s napr. KDH a po roku ich zdeštruuje ako HZDS a SNS. Sám neviem, čo je vlastne horšie ako liberálny volič, či samotný Fico, alebo tandem KDH-SMER.

Najviac to ale vystihla moja žena, keď vraví, že najhoršie na tom všetkom je, že sa budeme musieť teraz štyri roky pozerať na ten arogantný, hranatý, diktátorský face a nič s tým neurobíme.

Demokracia RIP

Peter Sarkocy

Peter Sarkocy

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  83x

Taký normálny pracujúci. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu